Sosyal Medya Reklamları

Facebook, Twitter ve İnstagram Reklamları

Facebook Reklamları ve Yönetim

Facebook Reklamları Nedir?

Facebook Kişilerin kişilerle veya kişilerin markalarla diyalog kurmasını sağlar.

Facebook bundan sadece birkaç yıl önce Markalara kendi "Marka Sayfalarını" kurabileceklerini, burada fanlar toplayabileceklerini ve çıktıkları içerikleri gösterebileceklerini söyledi... Ardından birçok öncü marka kendi sayfasını açtı ve hızla fan sayılarını büyütme yoluna gittiler. Çünkü, ne kadar çok fan okadar çok görünürlük demekti. Kullanıcıların ekranlarına yansıyan hem arkadaşlarının paylaşımları hem de markaların paylaşımlarına bir sınır getirmesi gerektiğine karar verdi. Çünkü ortalama bir kullanıcının ekranına 3 dakikada 1500 içerik düşebileceği bir varsayıma ulaşmışlardı ve bu kullanıcıların kaçıp gitmesine vesile olabilirdi. Facebook bundan sonra "Time line" mantığına geçerek kişilerin etkileşimde oldukları ve ilgileneceklerini düşünecekleri markaların içeriklerini göstermeye başladı... Bu da markaların fan sayılarının artık çok da önemli olmadığı, kullanıcıların onlarla ne kadar etkileşimde olduğu sonucunun daha kritik olduğunu ön plana çıkardı.

Facebook Reklamları

Facebook’un reklam ürünleri sayesinde işletmeler ve kuruluşlar, kendi ürün ve hizmetleriyle ilgilenme olasılığı en yüksek olan kişilerle bağlantı kurabilir. Facebook uygulama ve hizmet ailesi gördüğünüz reklamların sizinle alakalı ve sizin için faydalı olan reklamları karşınıza çıkarmayı amaçlayarak firmanız için en iyi hedef kitleyi ve en iyi sonuca odaklanmayı amaçlar.

İlgi alanları, yaş, konum gibi faktörlere bağlı olarak kimlere erişmek istediklerini firma sahipleri reklamveren olarak belirler. Pamir Dijital olarak sizin firmanızın sosyal mecralarda ihtiyaç duyduğu yönetim işlemlerini sağlıyoruz.

Dolayısıyla sektörünüz ile ilgileneceğini düşündüğünüz kullanıcıları hedefleyebilir sizi tanımalarını sağlayabilirsiniz.

dijital-reklam-ajansı-facebook-reklamları-yonetim

Doğru kriterleme ve hedef kitle analizi ile minumum bütçeler ile maksimum erişim sağlayabiliriz.

Facebook’ta Nasıl Reklam Veririz?

Reklamını yapmak istediğiniz işletmenin ilk önce hedefini seçeriz.

Bir işletme veya kuruluş için, bir ürünü satma ya da markasının bilinirliğini artırmak gibi bir hedef seçilir.

Pamir Dijital olarak hedef kitlenizi belirleriz.

Ardından reklamınızla ilgili kimlere erişmek istediğine karar vermeniz için seçenek sunarız.

Sizin için, reklamları oluştururuz.

Bizler Facebook'ta, Instagram'da ve Facebook’un reklam ürünleri aracılığıyla diğer internet sitelerinde ve mobil uygulamalarda gösterilecek reklamları oluştururuz.

Facebook, reklamları oluşturduğumuz firma hedef kitlesine gösterir.

Reklamları bizlerin hedeflediği hedef kitleye dahil olan kişilere gösteririz.

Facebook uygulamalarındaki ve hizmetlerindeki hareketler

Görmek isteyebileceğiniz reklamları bilmek için kullandığımız başlıca yöntemlerden biri, Facebook uygulama ve hizmet ailesindeki hareketlerinizdir. Buna dahil olan bazı şeyler:
•Beğendiğiniz ve arkadaşlarınızın beğendiği Sayfalar.
•Facebook ve Instagram profillerinizdeki bilgiler
•Facebook'u kullanarak yaptığınız yer bildirimleri

Neden Facebook Reklamları?

• Sitedeki trafiğin artmasını
• Satışların artış göstermesini
• Etkileşimin Artmasını
• Konuşula bilirliğin artmasını
• Yarattığınız hareketin yayılmasını en ücra yerlerde bilinmesini
• Marka bilinirliği için çalışır hayran kitlesi oluştururuz.

Gördüğünüz reklamlar üzerinde daha fazla kontrol sahibi olmanızı sağlarız

Gördüğünüz reklamlar üzerinde etki sahibi olmak için reklam tercihlerinizi ve ayarlarınızı gözden geçirmenizi sağlar ve öneride bulunarak reklamınızı geliştirmenizi sağlarız.

Facebook ta Yeniden Pazarlama

Bizlerin, sitenize yüklediğimiz Facebook pikselini kullanarak yakınlarda internet sitelerindeki çeşitli sayfaları veya belirli ürünleri görüntüleyen kişilere reklam göstermesini sağlarız.

pamir-dijital-medya-ajansı-facebook-reklamları

Facebook Yönetimi

Sayfa takibi, ölçümleme, raporlama, Facebook yönetimi ve Facebook itibar yönetimi Facebook’un olmazsa olmazlarındandır.

Twitter Reklamları

Twitter ve Twitter Reklamları Nedir?

Anlatmak istediğimiz bir şeyi 140 karakterle sınırlayan bir mecradır. İlk kurulduğu zamanlar sadece metin olarak derdinizi anlatabildiğiniz mecra daha sonra video, gif ve anket özelliklerini getirdi.

Twitter, klasik bir akış mantığına sahiptir ve sizi takip edenler, sürekli olarak atacağınız tweetleri, belli bir akış algoritmasına takılmadan görebilmektedirler. Twitter'da gündemle alakalı veya dikkat çekici birşey yazmadığınız zaman, etkileşim alma ihtimaliniz çok düşüktür.

Sosyal Medya da kullanıcıların vaktini boş yere harcayamazsınız, sizi sürekli takip için her zaman değerli paylaşımlar yapmalısınız. Twitter'da takipçilerinizi markanızla ilgili yeni gelişmelerden ve hiç bilinmeyen yönlerinizden haberdar etmezseniz veya bazı içerikleri çok sık tekrar ederseniz "takibi bırak" butonuna tıklama ihitimalleri yüksek olacaktır.<

Twitter Reklam Modelleri Nelerdir?

1-Promoted Tweet

Sponsorlu gündem olarak da nitelendirebileceğimiz bu reklam modelinin daha çok kısa süreli tanıtım ve reklam dönemlerinde kullanılması faydalıdır.


2-Promoted Trend

Sponsorlu hesap olarak tanımlanan bu Twitter reklam modeli takipçi sayısını arttırma amaçlı kullanılır.


3-Promoted Account

Sponsorlu tweet olarak da adlandırabileceğimiz bu Twitter reklam modelinde ise Twiter henüz takipçiniz olmayan hesaplara reklamınızı göstermenizi sağlar.


4-Twitter Video Reklamları

Etkili reklam modellerinden biri olan video reklamları açısından Vine, Facebook , YouTube gibi kanalları geriden takip etmiş olsa da Twitter üzerinden yapılabiliyor.


5-Twitter WebSite Cards

Reklam verenler için oldukça faydalı olan twitter reklam modellerinden biri olan website cards özellikle trafiği düşük olan web siteleri daha biçilemez bir reklam modeli.


• Summary Card:

Küçük görseller kullanmayı tercih eden kullanıcıların işine yarayan bu kart modeli daha içerik siteleri için uygun bulunmakta.

• Summary Card With Large İmage:

Büyük görseller kullanan reklamverenlerin tercih edebileceği bir kart türü.

• Photo Card:

Açıklama metni girmek istemiyorsanız sadece görsel içerikler için kullanılacak bir kart türü.

• Galery Card:

İçeriği 4 görsel olarak galeri şeklinde gösterir.

• Product Card:

E-Ticaret siteleri için faydalı olan bu kart türü ise ürüne dair tüm bilgileri reklamınızda göstermenizi sağlar.

Size sunduğumuz reklam modellerinde Dil Seçenekli Reklam Hedeflemesi ve Hava Durumu Hedefleme reklam kriterlerinde belirlenebilir.

Bizimle, hemen iletişime geçebilirsiniz.