Mail Pazarlama

Marketing, ürün ve marka reklamları...

Mail Pazarlama

E-Mail Pazarlama Nedir?

E-Mail Pazarlama, elektronik postalarımızı ilgili kullanıcılara mail yoluyla iletmektir. Sadece bilgi amaçlı değil marka bilinirliği oluşturma, yeni ürün tanıtımı veya birden fazla ürünümüzü direkt kullanıcıyla paylaşmaktır.

Pamir Dijital ekibi olarak, ilgi ve dikkat çekici ikna eden E-Posta'lar hazırlayarak kullanıcıların sizden haberdar olmasını sağlıyor ve tam bir E-Mail pazarlama gerçekleştiriyoruz.
mail pazarlama, mailing marketing, mailing

Pazarlama Optimizasyonu

Gönderdiğimiz Maillleri kullanıcın maillerimize vverdiği tepkiler doğrultusunda iyileştirerek ve geliştirerek kullanıcılara en iyi şekilde sunuyoruz.

Çeşitli sektörlerden pazarlama profesyonellerinin, iş ihtiyaçlarını ve KPI'leri karşılamak için özel olarak tasarlayark çözümlüyoruz.

G-Mail Reklamları

Google’ın mail servisi olan Gmail‘i kullanan kullanıcıları hedefleyip onlara reklam göstermemizi sağlayan sistemdir. Gmail reklamlarıyla potansiyel müşterilerinize uygun maliyetlerle ulaşabilir, işinizi büyütebilirsiniz.

Gmail Reklamları Nasıl Çalışır

Gmail reklamı vermek için bir Google AdWords hesabınızın olması gerekir. Daha önceki yazılarımda Google AdWords hesabının nasıl açılacağını detaylı bir şekilde anlatmıştım.

İlk olarak Google AdWords hesabınıza giriş yapın.

Gmail Reklamlarında Hedefleme

2016 verilerine göre dünya çapında yaklaşık 350 milyonun üzerinde aktif gmail kullanıcısı bulunmaktadır. Ancak tabi buradaki kullanıcıları aşağıdaki şekillerde hedefleyebiliyoruz.

Yer: Ülke, şehir veya bölge hedefleyebilirsiniz.

Dil: Türkçe, ingilizce gibi bir çok dili hedefleyebilirsiniz. Sistem kullanıcının gmail’i hangi dilde kullandığına bakarak o kullanıcının dilini belirlemektedir.

Cihaz: Desktop, mobil, Android veya iOS cihazlar olarak ayrı ayrı platformlar hedeflenebilmektedir.

Demografik: Yaş ve cinsiyet olarak kullanıcılar demografik olarak hedeflenebilmektedir.

İlgi Alanı: Kullanıcıların aldığı maillere göre ilgi alanlarını belirleyen Google, bu hedeflemeyi reklam verenlere sunmaktadır.

Anahtar Kelime: Kullanıcının aldığı maillerde ayakkabı, topuklu ayakkabı vb. kelimeler geçiyorsa reklamlarımı göster diyebiliyoruz.

Domain: n11.com, hepsiburada.com, markafoni.com vb. domainlerden mail alan kullanıcıları hedefleyebiliyoruz. Dolayısıyla rakiplerimizden mail almış kullanıcıları hedefleyerek onların mail listesindeki kişilere kendi reklamımızı gösterebiliriz.

Email: Google Customer Match ile Google AdWords’e yüklediğimiz mail listesine reklamlarımızı gösterebiliriz. Tabi yüklediğimiz mail listesindeki gmail kullanıcılarını hedefleyebiliriz.

Bizimle, hemen iletişime geçebilirsiniz.